EUPHORIA

Everyday, Nikon D300s  
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
 
Asså shit, tiden går så snabbt. Jag har redan konstaterat flera gånger att årets första 4 månader
har rusat förbi. Februari, Mars och April är de månader jag i vanliga fall tycker går i snigelfart, men
nu är det redan Juni!! Sedan så var jag på Gabriel 'Fluffy' Iglesias i söndags, och det är redan tisdag, hjälp!
 
Söndagskväll var så grymt roligt, har fortfarande inte släppt hur bra det var. Sån energi, skratt och
bara wow. Längtar redan tills han kommer tillbaka till Sverige, då ska jag också gå!
 
Bilden får representera hur jag känner mig inombords; Under akten, efter akten och när jag tänker på akten!
 
 
// Seriously, time flies by so fast. I've already stated several times that the first four month of
the year have just rushed by. Normally I find February, March and April go in the pace of a snail,
but this year; It is already June!! I were at Gabriel 'Flufft' Iglesias show the past sunday, and now it is
already tuesday, help!
 
My sunday evening rocked so hard! I can't let go of how awesome it was. The energy were on top, all the
laughter and just WOW. I already longing until he comes back to Sweden, I'm so going next time too!
 
The picture get to represent how I feel inside; During the act, after the act and when I think of the act! //
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯    K    O    M    M    E    N    T    A    R    E    R    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯




Fin bild!

Svar: Tack så mycket :D
Julia Andersson


       . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
       Kommentaren skickades 2015-06-02    klockan 18:06:31







Hej :)


       . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
       Kommentaren skickades 2015-06-07    klockan 19:05:09







Nejmen vad händer nu?

Svar: Fötter!
Julia Andersson


       . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
       Kommentaren skickades 2015-06-07    klockan 19:05:35










¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
     ¯¯¯¯¯¯¯    K O M M E N T E R A   H Ä R    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback