Hejsan

Kommentarer




Före du kommenterar:


- Jag fotograferar med en Nikon D300s & använder Photoshop CS5 & CS3.
har tidigare fotograferat med en nikon d60 i ca 4 års tid.
annars har jag 3 olika objektiv, 1 stativ och diverse tillbehör.


- Är intresserad av vissa tävlingar.
tävlingar som har med foto & redigering att göra, där man
kan vinna presentkort i olika fotobutiker!


- Ja, jag tar emot länkbyten.
gäller endast i meny. inga inläggsbyten och inga bloglovin byten heller.

- Spam, onödiga kommentarer och tråkigheter raderas!.
tänk på vad du skriver! din ip-adress registreras så fort du trycker på 'skicka', även om du är "anonym"!

- Alla bilder är fotade utav mig, om inget annat nämns. Kopiering förbjudet!
förbjudet att kopiera mina bilder, texter och övrig kreativitet.
finns vissa undantag, ex: tävlingar eller om vi kommer överens om något annat.






Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback