WEEKEND REVIEW

Everyday, Nikon D300s, Wild Life  
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Foto / Photo: Skansen, 2013

Istället för att vara jätte mysig med killen min i fredags slutade det med att jag mådde dåligt, hade frossa och till sist somnade!
Blev sedan liggandes hela lördagen i sängen, kunde knappt anstränga mig med att titta på film/serie eller ens glo lite på luren!
Och då är det illa, de som känner mig vet att titta film och TV är det bästa jag vet! Det är inte förrens nu, måndag, som jag har börjat
krya på mig. Så i morgon blir det jobb igen för min del.

För er som inte vet så finns jag även på instagram, uppdaterar där betydligt oftare än på bloggen.
Var lugn bara, det är ett foto konto, så inte så många tråkiga vardagliga inlägg! Skulle vara kul om ni ville kolla in och kanske följa?
JuliaAnderssonPhoto @ Instagram

Hoppas ni hade en bättre helg än mig!
 

// Instead of having a cosy friday night with my boyfriend, my friday ended with me feeling ill, had the chills and at last I fell asleep!
The whole saturday I were laying in bed, couldn't even turn on the TV to watch a movie och series not even goofying around on my cell!
And that is bad, the ones who know me knows that I love watching movies and series! It isn't untill now, monday, that I've starting to 
feel much better. So tomorrow I'll go back to work.
 
For you who dosn't know, I'm also on instagram, updating much more often there than on the blog.
Be cill, it's only a photo account, not so much boring everyday posts! Would be fun if you checked it out and maybe started to follow?
JuliaAnderssonPhoto @ Instagram
 
Hope you guys had a better weekend than me! //
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯    K    O    M    M    E    N    T    A    R    E    R    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯




Så fin bild :)


       . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
       Kommentaren skickades 2015-04-14    klockan 14:34:17










¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
     ¯¯¯¯¯¯¯    K O M M E N T E R A   H Ä R    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback